tirsdag den 31. juli 2012

Rejsen på P4

P4 sjælland har netop ringe til mig.
De har program serie ved navn "rejsen på P4" hvor kendte danskere interviewes om deres rejser og oplevelser.

Jeg vil umiddelbart tro at P4 er løbet tør for kendte danskere siden jeg kontaktes, men nevertheless så bliver det optaget nu fredag kl 13 og jeg antager de sendes på lørdag 13-15


Jeg håber at kunne flytte fokus fra snakken om rekord, til det jeg er mere stolt over.
Nemlig at jeg blot er en amatør som først startede med kajak 2008 og tog turen i en plast kajak.

Vil gerne nedbryde det image om at for at overhovedet at turde at tænke på at ro DK rundt skal man være Marine-læderhals- B.S-granitskåret badass mutherfucker.  
Alle kan gøre det. Måske ikke på 19 dage (kræver at vejret er til dette), men nok bestemt på 30dage.

Hellere prøve og "fejle" and at fortryde man aldrig forsøgte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar