lørdag den 7. juli 2012

62km pr dag

Jeg har brugt dagen sammen med familien og fejret min nieces 9års samt nevøs 1års fødselsdag.
Har hvilet i mig selv og slet ikke tænkt på kajak i dag.


Har netop opmålt ruten til ca 1180km på 19 dage dvs ca 62km pr dag i gennemsnit. Jeg havde faktisk troet jeg havde roet lidt mindre. Men alt i alt er jeg tilfreds.
Havde jeg fuldført på de 17dage som jeg reelt havde kunne. Ville gennemsnit være ca 68km pr dag. Umiddelbart mere end jeg selv havde troet.

Jeg var dog fordi motionscenter i dag og blev vejet og målt.. har tabt ca 5kg (næsten kun fedt, da jeg bestemt ikke har mistet muskelmasse) og har en nu fedt procent på 7%.  Tror det må kaldes min livs form og jeg agter ikke at gøre noget specielt for at holde den hehe. Bare jeg er omkring de 75kg og ellers føler mig frisk og i god form.

BTW. Mens jeg har hele turen frisk i erindring vil jeg beskrive samtlige dage/etaper med erfaringer, valg og dårlige beslutninger. Meeen der går altså lige nogle uger med at få alt samlet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar