torsdag den 5. juli 2012

Min mobil virker igen!!

Haha fandme min smartphone lever igen. Druknede ellers i saltvand i langs langelands lyst. Derfor jeg ikke har skrevet, da jeg siden da har benyttet min vandtætte nødmobil der dog ikke indeholder mere end 3kontakter. I har jo kunne følge mig via tracker og burde vide at jeg nu befinder mig i kollund roklub. Overnatter indendøre og ror de sidste 2km i morgen, så jeg fuldfører kl 19. Mod op og modtag mig hvis du kan. Det vil jeg sætte stor pris på . Jeg kunne have fuldført allerede i går på dag 17. Men 19 er ok for mig. vigtigst er at kunne blive modtaget af malene og i ordentlig stil.
Jeg har stadig opfyldt Og overgået egne forventninger, hvilket er det vigtigste.  og vil stadig slå rekord med 5dage.  Fuck en fed følelse at være nået hertil.

3 kommentarer:

  1. Ohøj
    Fedt, du gjorde det og hvilket mentalt overskud!!!
    Ærgerligt at vi ikke fik roet turen sammen, men sådan er der så meget - vi ses!

    Hilsen

    Carsten

    SvarSlet
  2. Hej Thomas
    Har fulgt dig undervejs og du har i den grad motiveret mig for at følge i dine fodspor på et tidspunkt.

    Sejt gået ..

    Hjalmar

    SvarSlet
  3. tak tak. det er fedt at høre at jeg måske kan inspirere andre til at tage på "eventyr"
    Vil gerne fjerne det macho "B.S-Cristiansen"/læderhals image der er omkring at ro f.eks dk rundt.
    Jeg selv startede med kajak i 2008 og synes ikke jeg har bedrevet noget exceptionelt.

    De fleste kan ro 60km på 1dag. Jeg har så bare gentaget det 19dage. Thats it. Og det er sku samme sejr om man fuldfører på 50dage. Fuldført er fuldført og skulle man ikke fuldføre så har man alligevel forsøgt.
    "Hellere fortryde at man forsøgte, end at fortryde man aldrig prøvede"

    Mvh Thomas Nielsen

    SvarSlet