fredag den 22. juni 2012

Jeg har en plan!

Har nu tjekket vejrudsigt og lign i 1times tid.
Umiddelbart giver det ingen mening at gå på vandet nu og der kommer regn senere. Mit tøj er også først vasket og klar om 2timer.

Jeg vil sove i en rigtig seng og være på vandet omkring kl 6.
Jeg skal mod nordvest og vinden er 8-11sekundmeter mod nordvest hele dagen i morgen. Så jeg BURDE have medvind og optimale forhold..  men jeg vil se det før jeg tror på dette. Vind , bølger og dønninger skal gerne arbejde sammen. Alternativt bliver det er ragnarok af dimentioner.

Forsøger at skaffe kontant til nogle bekendte i hirtshals området. Hvis jeg kan sove hos dem, vil jeg spare meget tid og få det mere behageligt.
Jeg må se og tiden må vise hvordan det går. Men planen er at tage de knap 80km til hirtshals i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar