fredag den 22. juni 2012

rekreation og opladning

Da jeg kom i land kl 3 var jeg så smadret at jeg bare lagde mig på teltet med sejl henover mig . Strippede tøjet kom i soveposen. Det blæste 10sekund meter fra øst og jeg havde ingen mulighed for at komme videre alligevel.

Lavede lige en protein shake inden jeg lagde mig til at sove. Havde dog ikke set vejrudsigt som sagde regn fra 7-14.  Og det larmer en del når man har oversejl ligehenover sig. Desuden begyndte vandet at trænge igennem og så begnyndte min dunsovepose at suge til sig.

Så splitter hansjørgen løb jeg til min kajak, tog telt stænger og satte teltet korrekt op. Der var nu vand i teltbunden så min redning mod mere vand var at ligge helt stille på liggeunderlag...

Som lovet pr vejrudsigt stoppede regnen kl 14. Hvor jeg var klar til at ro.
Havde ikke mere strøm på mobil og det meste af mit udstyr var vådt. Så tog altså beslutningen om besøge familien pretzmann (kolbe's x-svigerfamilie som vi også besøgte i vores dk rundt forsøg 2011)

Godt nok underligt at 30min efter jeg stod i vådt tøj, vind og sulten, og ligeledes 12 timer siden jeg sad og spiste tun direkte af dåsen med fingrene, nu havde været i bad (mit første siden lørdag) og sad med bestik og spiste grillmad samt indtog rødvin.

Alt mit tøj bliver nu vasket og tørret og jeg sidder nu og blogger samt tjekker vejrudsigt for min næste etape. Vil så utroligt gerne forbi hirtshals på næste etape. Men der er immervæk 80km derop.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar