onsdag den 20. juni 2012

Tilbage slag og dog alligevel tilfreds

Forlod hvide sande kl 11. Hvor jeg fik provianteret og var på vandet igen på mindre end 1time. Har haft 8timer med konstant modvind. Bevægede mig med under 3km/t i 5timer.  havde regnet med at nå høfte Q , men er nok 25km derfra. Er endda nået kortere end hvor vi endte dag 3sidste år . Men der havde vi perfekt aften vejr og kunne have nået videre. I år/dag var vejret bare imod mig. Har brugt mindst 1time på at slå lejr. Sand var så blødt at hjul på vogn sank 15cm i. Har filmet det.Telt blæste væk , så måtte tage lang gå tur og finde læ i klitterne. Vil nu spise og så sove. Mit ladebatteri har jeg opdaget, druknede i går morges på sand/vand banken .

Har det fint i ryg, ben, lænd og skuldre. Kun lidt smerte i højre albue. Men det er til at leve med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar